the story began here!

assalamualaikum dan salam sejahtera! 

Hari ni dlm sejarah aku secara rasminya membuat satu blog dengan usaha dan bantuan mak su aku! yihaaa.. dah lama ni nak buat blog ni! 

Okay, nak say tenkiu kat :

1. Mak yang tak marah aku wat belog.. (cam xde kaitan)
2. Mak Su yg baik hati sgt cz buatkan blog ni n bg idea ntuk post entry ni. 
3. Kat tok yah yang tgh tdo 2.. (lg pelik)
4. Kat citer "jeritan langsuir" cz "teman" aku berbelog.. hahah..

ok, br nak start je ni.. pape. "TUNJUK AJAR KU SIFU! " acececeh...orite, setakat ni je dulu.. next entry, mak su aku mintak introduce diri plop.. nanti aku taruk pic k..

2 comments:

  1. bagus2,,suruh jew mak su kamu tue buat lawa2 lagi.. klu boleh lebih dari di nyer blog taw...
    <<>>

    ReplyDelete
  2. hehe..oky, memang nak lawa dari dye pn ! hehe

    ReplyDelete