'CIK FARAH' nOt 'AKU' !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

Ape pulak tajuk entry aku kali nie 'CIK FARAH BUKAN AKU'? Aku nie bukan Cik Farah ke? Abis aku nie sape? Aku nie aku la kan-2 korang ! HAHA.. Pening sudah ayat berbelit-2..

Okay la, meh sini aku nak terangkan kat korang, actually aku juz nak bahasekan diri aku dalam blog nie dengan panggilan Cik Farah je.. Tak nak beraku-2 da sekarang okay.. Jom kite try sikit dgn panggilan baru tue !

Jumpe Cik Farah di next entry ! haha, poyo je Cik Farah nie, ingat nak cakap ape tadi.. Okay la, Cik Farah nak p makan, lapar sudah.. Sape nak ikot Cik Farah makan dtg la umah ! hehe. Bye-2 korang =)

2 comments:

  1. ok cik farah .. mkn tu jgn baca doa tau ;) hehe

    ReplyDelete
  2. uish, kalau tak bace doa makan 1 periuk nasi pun tak kenyang-2 ! hehe

    ReplyDelete